Οδηγίες για καταχώρηση νέου αιτήματος (ticket) στο CRM μας
Οι πελάτες της JK Software εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσα από το CRM μας.
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να καταχωρήσετε εύκολα το αίτημά σας.
1. Σύνδεση στο CRM
Ανοίγετε το client portal κάνοντας κλικ εδώ
Εισάγετε το mail σας και τον κωδικό σας **
💡 ** Δεν θυμάστε τον κωδικό ή δεν τον έχετε ορίσει ποτέ; - Πατήστε Ξέχασα τον κωδικό μου και θα λάβετε νέο κωδικό στο email σας.
2. Δημιουργία Νέου Ticket
Μόλις συνδεθείτε, πάνω δεξιά επιλέγετε το "Υποστήριξη"

Στην συνέχεια πατήστε το "Νέο ticket" που βρίσκεται στην μέση-δεξιά της οθόνης σας

Τέλος, προσθέστε ένα κατανοητό θέμα, περιγράψτε το πρόβλημά σας στο πεδίο "Κείμενο ticket" και επισυνάψτε τυχόν αρχεία ή εικόνες.
Παράκληση: Ελέγξτε τα ανοιχτά ή τα απαντημένα tickets για αιτήματα ή ερωτήσεις που έχουν ήδη καταχωρηθεί από συναδέλφους σας. Μειώνοντας τον αριθμό των αιτημάτων σας, μας βοηθάτε να σας εξυπηρετούμε πιο άμεσα.
Σας ευχαριστούμε.